GS1 Sweden byter affärssystem för att förbättra våra interna processer och skapa bättre förutsättningar för framtida tjänster. För att säkerställa en smidig övergång kommer det inte gå att beställa nya abonnemang eller ändra i din företags- eller användarinformation från måndag 29 september till måndag 6 oktober.
Du som redan är kund har fortsatt tillgång till dina tjänster och produkter via MyGS1 under hela övergången.
Kan jag arbeta som vanligt?
Ja, du kommer ha tillgång till dina verktyg och tjänster. Genom att logga in via MyGS1 når du till exempel:
- Validoo
- Verified by GS1
- Generera nummer
- Validoo DataEntry
- Mina produkter
- Mina platser
- Directory
- BarcodeCheck
- Beställning av kvalitetssäkring av artikelinformation och bild
Du kommer inte kunna teckna nya abonnemang och göra administrativa ändringar i MyGS1, som att uppdatera eller ändra i din företags- eller användarinformation. Vår ambition är att förändringen ska påverka dig så lite som möjligt.
Vill du bli kund?
Kul att du vill bli kund hos GS1 Sweden! Från måndag 29 september till måndag 6 oktober går det inte att beställa nya abonnemang, men vi ser fram emot att välkomna dig när systemet är öppet igen.
Varför gör vi ett systembyte?
Det nya affärssystemet är ett viktigt steg i vår digitala utveckling. Det möjliggör:
- Förbättrad kundupplevelse genom tydligare villkor och bättre funktionalitet.
- Möjlighet att integrera nya produkter och tjänster i framtiden.
- En mer flexibel och modern faktureringsmodell.
Har du frågor?
Vi gör vårt yttersta för att övergången till det nya affärssystemet ska bli så smidig som möjligt för dig. Har du frågor eller funderingar finns vår kundservice tillgängliga – oavsett om du redan är kund eller är nyfiken på våra tjänster.