Genomfört event
På vårt webinar får du tips, råd och best practice om hur du använder och bäst optimerar produktdata för dina onlinekanaler.
Konsumenter behöver lättillgänglig och korrekt information om produkterna de handlar online. Ditt företags digitala information om produkterna blir här en värdefull tillgång för att både behålla och utöka din kundbas.
Den 3 juni 2020 presenterade GS1 Sweden tillsammans med Arla Foods hur du kan arbeta effektivt och smart med att berika informationen om dina produkter på plattformar för e-handel.
Program
Den digitala resan på Arla
Presentation av Arlas projekt ”Den digitala resan”.
Talare: Ylva Bergstedt, E-retail Space- & Content Manager och Hanna Wahlström, Process Lead – Go To Market
Företag: Arla Foods
Presentation av 2019 års undersökning om e-commerce
Hur används termer för artikelinformation och bild inom e-handel? Mischa Danofsky delar insikter och key takeaways från GS1 Swedens senaste studie.
Talare: Mischa Danofsky, Product Owner
Företag: GS1 Sweden
Informationshantering kopplat till GS1 och Validoo
Analys och nya infallsvinklar på hur du kan arbeta effektivt och smart med artikelinformation.
Talare: Lena Grönlund, Product Manager
Företag: GS1 Sweden
Detaljer
Målgrupp: Du som ansvarar för e-handel, masterdata eller bildhantering och är leverantör eller retailer inom dagligvaru- och apoteksbranschen.
Deltagande: Online via YouTube
Pris: Kostnadsfritt